søndag 10. januar 2016

Linn bad ingrid

Finn denne og andre Pins på Til nye leiligheta av June Andersen. Skal se om jeg får tatt noen bilder også. For bilder, klikk her. Her er bilder av vaskerom, fra begge ender.


Planlagt i tegneprogrammet Roomsketcher. Hei, jeg prøver å tegne et vaskerom, og bruker. Jeg har kjøkkeninnredning fra ikea på vaskerommet : ) har bare. Thaule Bygg takker for oppdraget.


Ikea " vaskerom ". Digger bildet av Flamingoen! Vi har en løsning som vist på bildet, og satte på et ekstra par ben i stål. Fagrådet for Våtrom, anbefaler å bruke annen innredning på badet eller vaskerommet.


Bilde : Getty Images. Så har jeg jo en haug med bilder som skal opp på veggene, og lamper. Smarte løsninger som gjør klesvasken til en lek. Vaskerom ikea bilder.


I galleriet for tøyvask kan du se kombinasjoner av oppbevaring, hvitevarer, belysning og. Foto : FOTO : Ferm Living og House to Home. Moduler Kitchen.


Orden og system på vaskerommet gjør livet så mye enklere! Seksjon Hjem vaskerom dedikert produkter for vask og rengjøring av klær lagring. Dette rommet veide.


Utforsk denne tavlen til Kristin Klæboe på Pinterest: «Tips». Se flere ideer om Små vaskerom ideer, Jenterom ikea, Barnerom lesekrok.


Linn bad ingrid

Vi har alt du trenger til kjøkken, stue, soverom m. Besøk et varehus eller våre nettsider. IKEA -katalogen. Lengste av enkeltordene er 20cm langt. Hvert vaskesymbol er ca 10xcm.


SKITTENTØYSSJAKT Takk for lånet av bilder Marilinn:). Nytt kjøkken og vaskerom. Tips: furnishing ideas and photo examplesBedroom furniture. Endelig har jeg fått tatt noen bilder til dere.


Vi har hatt system på vaskerommet siden vi flyttet inn, men en eller. Denne Pinnen ble oppdaget av Valerie Quintin. Oppdag (og lagre! ) dine egne Pins på Pinterest.


Linn bad ingrid

Da jeg begynte å planlegge vaskerommet hadde jeg sett for meg hvordan jeg. Jeg ELSKER før- og etter bilder, så her kommer noen fra start til slutt! Her kommer noen flere bilder fra vårt vaskerom.


Linn bad ingrid

Innlegg om ikea skrevet av landsbyjenta. Nede er vi ferdige med garderoben, vaskerommet og soverommet. Vi har igjen litt på badet, samt kjøkken, stue og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.