onsdag 27. juli 2016

Hvordan lage drivved look

Har folk virkelig ikke annet å ta seg til? Jeg er rett og slett helt sjokkert! Makan til unyttige tips skal du lete lenge etter, skriver Ella-Ella i forumet. Men jeg har også brukt beisen på helt hvitt treverk og fått helt autentisk drivved - look, sier Veronica Ervik.


Siden jeg ikke har satt på lemmen på bordet ennå, er dette bare oppskrift på selve.

Malekost, hvitmaling, interiørbeis (Jotun pure interiørbeis, fargen drivved ). Lovet dere å komme med oppskrift på hvordan jeg lagde beisen til bordet mitt. Fant en oppskrift. Hei står ingenting om eddik i drivved fargen?


For å oppnå en rå look brukte jeg en rustikk benkeplate olje i fargen. København, hvor det nå skal bo. Se hvordan Kathrine forvandlet denne plankehaugen til et stilig bord!


Jeg hadde lyst til å lage i ekte drivved, men det blir solgt ut på finn så utrolig fort, og jeg har dessverre ikke tid til å plukke det selv, så da gjør jeg det til “ look a like” drivved.

Lag noe fint av drivved. Se så mye vakkert du kan lage av drivved. Alt du trenger er en enkel lampe, ståltråd og selvfølgelig drivved.


TV-underholdning fra Viasat er du dekket uansett hva du vil se og hvor du vil se det. Som skapt for Drivved -effekt! Slik lager du drivved effekt.


Du kan velge å skrubbe den på nytt nå, alt etter som hvor slitt effekt du ønsker. Nå har jeg fått det for meg at jeg vil male den ene hvite veggen i stuen sånn at den får en sånn drivved look.


Utrolig dårlig norsk, jeg vet det). Utforsk denne tavlen til siw hege på Pinterest: « drivved look ». A full service interior design firm in South Lake Tahoe offering consulting, space planning, home.


På story deler jeg hvorfor alle fire(!) koppene måtte supes…”. Hvordan lage drivved look. Bordet var nok litt mørknet fra før, på grunn av. Tips: Du kan få til drivved fargen ved å lage en blanding av del hvit (vannbasert ) maling og deler vann.


Skreddersys etter dine ønsker!

Av ny gran, men med gammel " look ". Kryssbein i stål. Sølve spisebord er en rustikk modell etter gammel oppskrift. Her skal dere få oppskriften på å lage.


Lik drivved og gammelt treverk som har ligget ubeskyttet for vær og. NO fant jeg en flott oppskrift med steg for steg bilder på hvordan man. Aner ikke hvor.


Lim en andre lag av drivved rundt speilet. Legg skjell og sjøstjerner hver til inches for en fin look. Fest dem med lim. La limet tørke. Se flere ideer om Rustikk spisebor Drivved, Spisebord. Da har jeg endelig fått laget DIY oppskrift på spisebordet vi laget :) Ble det ikke lekkert? AX-bordben eller giv dit nuværende plankebord et mere eksklusivt " look ". Nymalt og decopage klar for blomstersesongengjenbruk kjøpt for 1kr bilde nr viser hvordan den var. See more of drivved.


Vi har resultater for Drivved bord til de beste prisene. Stødig bord i stilig vintage look. Flott sofabord som kan lages i ønsket mål.


Kom over en artikkel i dag som forteller hvordan man kan lage " drivved - look " på treoverflater. Håndlaget av oss, bare for deg. Perfekt slitna rustika brädor är inte så lätt att få tag på, men jag har ett tips hur man kan få nytt trä att se gammalt ut och få en drivveds- look.


Møbler av drivved. Dette kan være fint på møbler der du vil ha en litt grovere « look », som på møbler med hakk, sår.


Til bruksflater anbefales to strøk top-coat lakk, som påføres i tynne lag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.