onsdag 28. september 2016

Defa motorvarmer hvor lenge skal den stå på

Har Defa sett der jeg stiller inn tidspunkt for kjøring. Defasettet beregner selv hvor lenge varmeelementet må være på ut fra lufttemperatur. Ved -10C kobler. Hvor lenge bør denne stå på for å gi god effekt?


Er det over (altså mildere) enn minus, så skal en ”frisk og rask” bil starte uten problemer. En kald motor er rett og slett en miljøversting, uansett hvor moderne den er. Mange biler har en innebygd motorvarmer som går på diesel eller bensin, eller en. Jeg lurer på hvor lenge man bør ha på motorvarmeren.


En motor varmer skal ikke være skadelig. Du bør nok ikke la den stå på hele natta. Defa skriver at min motorvarmer er på 550w, etter tre timer oppnås termisk. Svært mange som setter på motorvarmer og lar den stå på hele.



Skal ikke si hvor lenge min sto på, men det vart noen kr dyrere i strømregning. Har nettopp installert Defa med motor- og kupevarmer. Jeg har Defa motor og kupevarmer i Golfen.


En annen faktor var at om varmeren får stå på for lenge blir oljen for tynt-flytende og renner ned. Ei heller vet jeg hvor varm en motorvarmer egentlig varmer, får ingen utslag på motortempen når. Kan ikke skjønne at dette skal skade motoren på noen måte.


Defa motorvarmer hvor lenge skal den stå på

Lurer på hvor lenge motoren tåler og stå med motorvarmer på? Her er det -og jeg vil begrense slitasje på motor. Boken skal gi svar på de fleste spørsmål forbundet med fordelene ved bruk av DEFA. Fikk for en stund siden installert DeFa motor og kupevarmer i bilen min.


Nå har timeren min gått føyken, og siden jeg skal veldig tidlig av gårde i. Heldigvis" må jeg alltid opp en god stund før jobb grunnet bikkja, men jeg kjøper nok uansett med timer. Bruk av motorvarmer forurenser mindre enn kaldstart, ifølge ny rapport.


Testene ble gjort på vegne av DEFA WarmUp med en bensindreven. Defa kan du også ha to profiler etter hvem som skal ha varmet motor. For at du skal kunne finne riktig motorvarmer til riktig bil, oppdatere deg på produkter, lese om produktnyheter ut. Finder kan du til enhver tid se hvor bilen din befinner seg.


Defa motorvarmer hvor lenge skal den stå på

Motorvarmeren kan stå tilkoblet i lengre. Jeg personlig lar motorvarmeren sitte i 1-timer før jeg skal ut å kjøre. Kjekt med DEFAene som styrer dette automatisk ut fra utetemperaturen :-) Men det optimale - Webasto!


Motoren tar ikke skade uansett hvor lenge den sitter i. La motorvarmer først stå på si ca en hel natt,så måle hvor varm oljen er. Meningen er å sørge for at motoren ikke skal slites ut på kaldstart. Vi montere Defa motorvarmere på alle hjullastere vi selger på jobben, noen.


Har defa opplegg i e46`n og lurer på om det er skadelig på noen som. Står den på alt for lenge over en viss tid gjennom ca 1-1.


Bilen må startes og stå lenge på tomgang, barna fryser og far eller mor står. DEFA tilbyr flere pakkeløsninger hvor man kan velge fra det enkleste med.


Hvorfor skal man velge Bilradiospesialisten AS for montering av DEFA bilvarme?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.