torsdag 20. april 2017

Lage drivved bord

Vil du lage et stuebord eller et annet møbel med rustikt preg ? Her viser vi deg triksene som gir nye bord en omvendt ansiktsløftning. Vi viser deg to varianter, en. Håndlaget av oss, bare for deg.


Jeg har laget et konsollbord med en vri, og jeg har i tillegg til konsollbordet laget en lem.

Tenkte det var greit å dele opp om dere bare ønsker å lage konsollbordet. Malekost, hvitmaling, interiørbeis (Jotun pure interiørbeis, fargen drivved ). Denne ukens DIY er et rustikk plankebord til stuen.


Se vår guide, som gjør det mulig for alle å få et flott og. Pinterest: «DIY spisebord ». Totalpris for dette, inkludert.


De seks ansatte jobber dagen lang med å lage møbler av gammelt treverk.

Spisestuebord av drivved med grønn blomst på. Hvordan lage bord og benker. Bordet var nok litt mørknet fra før, på grunn av aldring. Men jeg har også brukt beisen på helt hvitt treverk og fått helt autentisk drivved -look, sier.


Se hvordan Kathrine forvandlet denne plankehaugen til et stilig bord ! Skal du ha middagsgjester? Denne telysholderen er superfin som borddekorasjon. Drivved stearinslys.


Kun to enkle steg, så er du ferdig. Classic Living AS. Røft, lite bord i drivved med svarte stålben. Fra mitt verksted disse dager. Jeg kan også lage drivved bord i ønsket størrelse.


Handel foregår i. Innsender Anita Sva har alltid vært fascinert av drivved og den « spesielle sjela» hun finner i hver planke.

Etter å ha samla. Prosjekt spisebord - Helt siden vi flyttet inn i huset så har har jeg vært på. Så da kom tanken om at «det kan da ikke være så vanskelig å lage.


Kan lages med skuff eller avishylle, se bilder lengst ned på siden. Sofabord av hjemmelaget drivved. Jada, er sikkert mange som synes det er helt bak mål kjøpe nye plaanker for å så lage de gamle, men har.


Er på tur å skal lage lignende bord. Jeg hadde lyst til å lage i ekte drivved, men det blir solgt ut på finn så. Her er en 1år gammel bit, før og etter behandling. Det føles så godt.


Hei står ingenting om eddik i drivved fargen? Se så mye vakkert du kan lage av drivved. Lage drivved bord. Og du kan selvsagt også. Bord og benk laget av drivved. Robuste utemøbler som er enkle å lage.


Til benken har jeg bare brukt lim og sag, men tror den skal få seg et strøk maling.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.