mandag 28. august 2017

Dobbel garasje med carport

Dobbel garasje med carport

I denne DROPS video viser vi hvordan du hekler et gulvteppe med striper og sikk -sakk mønster. Introduserer hekle-torsdag! HVITELINJER hvitelinjer.


Det finnes så utrolig mye fint å hekle – alt fra små figurer, til klær og. Her har jeg plan om å hekle gulvteppe, kurver, uro, figurer og teppe – alt i. Search for: Tag: hekle gulvteppe.


Ca 1x 1cm. Heklenål nr og 5. Hei alle sammen! Hvis du går med en liten hekler i magen, og har lyst til å lære å hekle ditt eget feilfine.


Dobbel garasje med carport

Hadde det ikke vært for at hekling ikke er min sterkeste side, skulle jeg slengt meg uti dette hekle gulvteppe prosjektet. Noe så nydelig som et. Dette er så enkelt at alle kan klare det.


Eg skal prøve så. Nye hekleprodukter ! Kjøp garn og oppskrift hos oss - vi sender rundt hele landet. Dette teppet er heklet i DROPS Paris, men i videoen hekler vi med et tykkere garn, DROPS Eskimo.


HVORDAN HEKLE RUNDE FILLERYER? Jeg får ofte spørsmål om hvordan jeg lager de runde hekla filleryene. Så derfor tenkte jeg at jeg. Jeg rev opp dynetrekk og gardiner, og heklet teppe av det.


Lekkert og lunt teppe i praktfulle striper. Super- mykt, loddent og flott teppe. Et skjønt og lekkert teppe, heklet i Lollipop garnet. Hver rute har omganger i vårt teppe.


Dobbel garasje med carport

Du hekler ruter som blir til lange remser, og så hekler du neste rad inn i den. Mitt første hekleprosjekt noensinne. Og jeg er ganske fornøyd med resultatet som nå ligger på soveromsgulvet vårt.


Vanskelighetsgrad: Middels. Lagerstatus: På lager. Pris som konfigurert: kr 4200. Nytt stort håndlaget teppe, heklet av stoffrester, ca 135cm i diameter. Tåler vaskemaskin. Alt du trenger er en heklekrok (mm), garn etter ønske og LED-lysslynge på ca. Er du usikker på hvordan du hekler et rundt teppe, kan du følge denne. VEILEDENDE OPPSKRIFT - ALMA Ø1heklet teppe oppskrift zpagetti garn oppskrift på norsk.


For dere som har fulgt med her så viste vi hvordan lage t-skjortegarn i dette innlegget. Det du kan lage av dette garnet er f. SE HELE HEFTET HER: DSAAlpakka Kids.


Pga meleringene i garnet vil ingen ruter bli helt like, dette gir variasjon i hvert teppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.