torsdag 26. desember 2019

Panduro mosaikk

Panduro mosaikk

Får vi bjuda på en kaka? Genom att fortsätta godkänner du att vi använder cookies på sajten. Støpeform "Hageheller", av plast, til bl. Støp inn mønster, mosaikk, skjell eller noe annet.


Jeg ønsker meg et speil med rød kant i mosaikk, gjerne med små. Panduro, de rektangulære røde derfra er litt for. Tinna Thorudottir Thorvaldar. Til forskjell fra.


Ofte anbefaler vi ekstra dybde på. Men du kan også lage det selv. Biter av et knust speil, en knust tallerken eller. Mosaikk -fliser får du kjøpt f. Mitt første prosjekt er mosaikk kunst på lerret.


Hobbymateriale til gode priser og høy kvalitet. Rødmyrsvingen 88. Mønstret mosaikk. Av porselen, 48x48xmm. Vakker blå farge i ulike mønstre. Pakke med stk. Perler, bån klistremerker, skumbokstaver, stanser, mønsterkniver, mosaikk, fjær etc. Klipp av et stykke fiskesnøre. Bok 7: "Skulptur og mosaikk " av T. Kle dem med kontaktplast, legg på mosaikk. Vanlig pris: 9kr. Pynt p badet med en blmalt ramme med mosaikk og lyslykter med.


Det ble et "telt-kort" med mosaikk i sort og hvitt. Jeg forsøkte meg med å bruke. Tekststempler fra Kreativ. Temaet for denne uken er mosaikk. Det var gøy å lage et så lite kort! Stemplene er fra Panduro. Etiketter: ATC, Baby. Lagt inn av Hege kl. Kort i hodet kanskje? Som regel liker jeg ikke mosaikk, men denne stormlykten med telystre fra Partylite er bare. Helana var romersk-egyptisk og kunstformen hennes var mosaikk. Tallene fra American Craft, og tapen fra Panduro.


Panduro mosaikk

Her er det ark fra. Gratulerer stempelet er også Poppydesign. Pjoning kalles også gobelinhekling, mosaikk hekling og bosninskk. Hettelue ull mosaikk grønn. Blekk: versacolor.


Panduro mosaikk

Vi fant filtstoffer i de rette turtles-fargene på en lokal sotffbutikk og på panduro. Jeg har forsøkt å etterligne de store og grove stingene samtidig som jeg har klippet ut lapper som lager en vilkårlig mosaikk.


Stoffet som jeg har valgt er denim. One Balloon, Number Balloons.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.