tirsdag 18. desember 2018

Hekle gulvteppe

Dette hekleteppet lager du enkelt selv. Hekle ditt eget gulvteppe. Med en tjukk heklenål og dobbelt garn går det superraskt. På andre forsøk valgte jeg å følge oppskriften til Toril.


Smart gjort, for det funket så bra atte :) PS - dersom du hekler teppe etter denne oppskriften.

Skal finne meg stoff som passer og hekle et teppe når jeg får tid. I denne DROPS video viser vi hvordan du hekler diagram A. HVORDAN HEKLE RUNDE FILLERYER? Så derfor tenkte jeg at jeg.


Lekkert og lunt teppe i praktfulle striper. Super- mykt, loddent og flott teppe. Et skjønt og lekkert teppe, heklet i Lollipop garnet.

Hver rute har omganger i vårt teppe. Du hekler ruter som blir til lange remser, og så hekler du neste rad inn i den. Hun har brukt tre nøster av garnet Hooked zpagetti og heklenålstørrelse 12. Nytt stort håndlaget teppe, heklet av stoffrester, ca 135cm i diameter.


Tåler vaskemaskin. Alt du trenger er en heklekrok (mm), garn etter ønske og LED-lysslynge på ca. Er du usikker på hvordan du hekler et rundt teppe, kan du følge denne. Vanskelighetsgrad: Middels.


Lagerstatus: På lager. Pris som konfigurert: kr 4200. VEILEDENDE OPPSKRIFT - ALMA Ø1heklet teppe oppskrift zpagetti garn oppskrift på norsk.


For dere som har fulgt med her så viste vi hvordan lage t-skjortegarn i dette innlegget. Det du kan lage av dette garnet er f. SE HELE HEFTET HER: DSAAlpakka Kids.


Pga meleringene i garnet vil ingen ruter bli helt like, dette gir variasjon i hvert teppe.

Tips til nybegynnere: Smart å få hjelp av noen som kan hekle :) Her er en liten video fra som viser hvordan alle masker lages og hvordan man hekler. Mitt teppe ble et "gla- teppe " i varme farger. Til slutt og ikke minst så støtter House of yarn, Barnekreftforeningen med - kr for hvert solgte.


Fantastisk teppe satt sammen av ruter i ulike størrelser. Teppe med store og små bestemorruter. Arm til uro fra Sebra. Før 99NOK Nå 79NOK. Varen er midlertidig utsolgt. Leveringstid: 1-virkedager. Tilføy til gaveliste. Vi pynter huset med en heklet snor teppe. Jeg hadde nemlig sendt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.